Pristatymas
Meniu
Jūsų krepšelis

Pristatymas

Prekės pristatomos tik Lietuvoje.

Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes – per 3-5 darbo dienas. Mokėjimą atliktus ne darbo metu (savaitgalį, švenčių dienomis, po darbo valandų), pristatymo terminai, nurodyti šiame punkte, pradedami skaičiuoti nuo pirmos darbo dienos. Perkant išsimokėtinai prekių pristatymo terminas yra 2 savaitės. Kai prekių pristatyti nurodytais terminais neįmanoma dėl tol, kad Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.Pirkėjas pasirenka prekių pristatymo būdą iš Parduotuvėje nurodytų variantų. Prekės gali būti pristatytos:

„DPD“ paštomatais –  prekių pristatymo kaina – 2,79 EUR, užsakymams nuo 100 EUR pristatymas į paštomatus-nemokamas.

Per „DPD“ kurjerį - prekių pristatymo kaina – 4.99 EUR;

* Pristatymo kaina priklauso nuo viso krepšelio svorio.

Prekėms, kurios bus pristatytos į Kuršių Neriją, pristatymas papildomai kainuoja 20 EUR, neatsižvelgiant į pristatymo galimybes.

Svarbu! Į kainą neįskaičiuota užnešimo iki durų paslauga.

Prašome atsižvelgti į tai, kad turėsite patys pasirūpinti daugiau kaip 30 kg sveriančių prekių nunešimu nuo kurjerio automobilio iki Jūsų namų ar biuro. Sunkesnėms prekėms siūlome pasinaudoti “Prekės užnešimo” paslauga.

Kurjeris Jus informuos apie siuntos pristatymo laiką skambučiu arba SMS pranešimu. Pristatymo rytą gausite SMS pranešimą, kuriame bus nurodomas kurjerio atvykimo laikas 1 val. laiko intervalu, pvz. 09:50-10:50. Jeigu nesulauksite kurjerio atvykstant nurodytu laiku, galite susisiekite tiesiogiai su DPD kurjerių tarnyba tel. +370 521 06 777 ir sužinoti dėl pristatymo arba susisiekite su mumis ir mes pasiteirausime kurjerių tarnybos dėl Jūsų siuntos pristatymo. 

Prekės Pirkėjui pristatomos ir perduodamos Pirkėjo nurodytu adresu ar į Pirkėjo pasirinktą paštomatą, ar atsiėmimo punktą. Prekes gali atsiimti tik Pirkėjas, arba asmuo, Pirkėjo nurodytas užsakymo pateikimo metu. Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos bei perduotos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Jei Pirkėjas neatsiima prekės ir, Pardavėjui susisiekus, neduoda kitų nurodymų dėl prekės perdavimo, arba Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju, laikoma, kad pirkimo – pardavimo sutartis pasibaigė. Tokiu atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.

Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo, Pirkėjas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti pristatymo patvirtinime ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Tokiu atveju laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas ir prekių pristatymas yra atliktas tinkamai.

Kai prekės Pirkėjui pristatomos paštomatu ar į atsiėmimo punktą, jei neįmanoma neatsiimti prekės, apie pastebėtus pakuotės pažeidimus, jis nedelsiant, tai yra tą pačią dieną, turi informuoti Pardavėją telefonu ar elektroniniu paštu ir suderinti prekių priėmimą arba laukti Pardavėjo nurodymų dėl grąžinimo. 

Nustačius prekių kokybės, kiekio ir (ar) asortimento neatitikimą, Pirkėjas gali nepriimti tokios prekės. Apie atsisakymą priimti prekę ir rastus pažeidimus Pirkėjas privalo pažymėti pristatymo patvirtinime ir (ar) siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Kai prekės Pirkėjui pristatomos paštomatu ar į atsiėmimo punktą, jei neįmanoma neatsiimti prekės, apie pastebėtus trūkumus, jis nedelsiant, tai yra tą pačią dieną, turi informuoti Pardavėją telefonu ar elektroniniu paštu ir laukti Pardavėjo nurodymų dėl prekės grąžinimo.

Pirkėjui priėmus siuntą be pastabų laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas. Perduodant prekes Pirkėjo gali būti prašoma pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, taip pat Pardavėjo Pirkėjui atsiųstą informaciją apie užsakymą.

Prekė laikoma perduota Pirkėjui:

Prekę pristačius Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių priėmimo kvite ar sąskaitoje – faktūroje, ar kitame prekių pristatymo dokumente;
Prekę pristačius į Pirkėjo užsakyme nurodytą paštomatą ar prekių atsiėmimo vietą ir Pirkėjui pagal paštomato ar prekių atsiėmimo vietos valdytojo nurodymus, atlikus siuntos atsiėmimą;
Jei prekės nepristatomos laiku, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 1 dieną apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas negali reikšti Pardavėjui reikalavimų dėl prekių pavėluoto pristatymo.

Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Pardavėjui dėl tokių priežasčių gražinta prekė nebus pakartotinai siunčiama Pirkėjui iki Pirkėjas neapmokės papildomų pristatymo išlaidų.

Pastabos: 
- Kainos taikomos už kiekvieną pakuotę atskirai; 
- Kainos taikomos už kiekvieną į Pickup tinklą pristatytą pakuotę
- Kurjeris siuntą įteikia tik tam asmeniui, kuris nurodytas ant siuntos
- Kurjeris informuoja Gavėją trumpąja žinute apie į Pickup tinklą pristatytą siuntą; 
- Siunta saugoma Pickup tinkle 7 kalendorines dienas, pirmą darbo dieną po šio termino pabaigos ji išsiunčiama  Siuntėjui; 
- Kaina skaičiuojama pagal faktinį arba skaičiuojamąjį svorį, priklausomai nuo to, kuris yra didesnis. - Maksimalus svoris – 31,5 kg; 
- Maksimalūs siuntos matmenys Baltijos šalyse: ilgis – 61 cm; plotis – 43 cm; aukštis – 36 cm; - Siunta, viršijanti maksimalų svorį arba maksimalius matmenis, į Pickup tinklą
Jei bent viena prekė sveria nuo 30 kg (pvz. televizorius ir pan.) kurjeris tik padės šią prekę iškrauti iš automobilio, tačiau nepadės jos nunešti į pageidaujamą vietą. Jei užsakyta prekė yra didelių matmenų, taip pat, jei prekė pakuojama ant spec. padėklo, nors sveria iki 30 kg, ji nebus užnešama.

Užnešimo / krovos paslauga
1. Kai bendras siuntos svoris yra iki 30 kg, kurjeris iškrauna siuntą ir atneša ją Jums iki pirmos saugios vietos patalpoje (pro buto, namo ar garažo duris įneš, bet nenešios siuntų po kambarius ar kiemą). Papildomos krovos darbų paslaugos tokiu atveju užsakyti nereikia.
Svarbu! Jei užsakyta prekė yra didelių matmenų, taip pat, jei prekė pakuojama ant padėklo, nors sveria iki 30 kg, ji nebus užnešama.
2. Jei bent viena siuntos pakuotė sveria nuo 30 kg (pvz. didelė buitinė technika, baldai ir pan.) kurjeris tik padės Jums šią siuntą iškrauti iš automobilio, tačiau nepadės jos nunešti į pageidaujamą vietą.
3. Kai bendras siuntos svoris nuo 30 kg iki 80 kg, rekomenduojame užsakyti krovos darbų paslaugą už 9,99 Eur. Paslaugą atlieka du kurjerio krovikai.
4. Užnešimo paslauga netaikoma, jeigu bendras užsakymo svoris yra didesnis nei 80 kg.
Svarbu! Užnešimo paslauga vykdoma tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Telšiai, Utena).
Tokios siuntos vežamos krovininėmis transporto priemonėmis ir iškraunamos tik šios technikos pagalba Jūsų nurodytu adresu. Jūs turite užtikrinti, kad yra sudarytos sąlygos pravažiuoti krovininiam transportui iki Jūsų pageidaujamos iškrovimo vietos, kitu atveju siuntos pristatyti nepavyks. Pristatymas vykdomas tik darbo dienomis ir tik iki 16 val. Po 16 val. šios paslaugos suteikti negalėsime. Savaitgaliais siuntų pristatymo ir krovos darbai neatliekami. Užsisakius šią paslaugą pageidaujamo pristatymo laiko pasirinkimo intervalas negalimas.

SIUNTŲ PRIĖMIMO ATMINTINĖ
Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu pristatomos siuntos yra netvarkingoje pakuotėje nepriimkite iš kurjerio siuntos tol, kol nebus supildytas siuntos „Pažeidimo aktas“ ir kol jis nebus pasirašytas kurjerio arba kol pažeidimas nebus pažymėtas siuntą lydinčiame dokumente (manifeste) bei kurjeris jo nepasirašys. Dokumente akte turi būti kuo smulkiau nurodyti rasti pažeidimai!

Pažeista pakuotė nuo smūgio

Pakuotė perklijuota kurjerių juosta


Pažeista pakuotė, kuri bandyta suklijuoti

Sulieta pakuotė skysčiu


Visa informacija (vaizdo medžiaga, nuotraukos) susijusios su pažeista pakuote arba apvogta siunta turi būti saugomos kol pretenzija bus išnagrinėta. Vapsva Media, MB nėra atsakinga už patirtus nuostolius jeigu pristatymo metu nebuvo supildytas pažeidimo aktas arba jis buvo supildytas klaidingai.
Jeigu kurjeris atsisako supildyti pažeidimo aktą arba pažymėti pažeidimą skeneryje tuomet jūs
tai turėtumėte atlikti patys:
- Surašyti pažeidimo aktą. Laisvos formos raštas.
- Akte pažymėti, kurjeris atsisakė pasirašyti.
- Nufotografuokite pažeistą siuntą (instrukcija kiek nuotraukų ir kaip jos turi atrodyti
pateikta žemiau).
- Atsiųsti skenuotą pažeidimo akto formą „info {e} turgus24.lt“ per 24 valandas nuo
pristatymo.
Jeigu gavote pažeistą siuntą iš DPD kurjerio surinkite visą reikiamą informaciją pagal
pažymėtus punktus žemiau ir pateikite ją mums.

1. Siuntos numeris;
2. Nuskenuotas pažeidimo aktas;
3. Pažeistos siuntos nuotraukos.

Žemiau matote pavyzdį kaip turėtų būti pateikiamos nuotraukos pažeistai prekei kai kurjeris  pristato prekes dėžemis (reikalingos bent trys nuotraukos pagal punktus žemiau):
  1. Pažeistos prekės nuotrauka iš priekio
  1. Pažeistos prekės nuotrauka iš galo


 
  1. Siuntos lipduko numeris ant pažeistos prekės